Zapraszamy do rejestracji. Forum nie urośnie bez twojej pomocy!
Jak myślicie kiedy będzie kolejny patch? Czego można będzie się spodziewać w nowej aktulizacji? Co wam brakuje albo zmieni w dotychczasowej wersji? Co teraz będzie z LNP jeżeli przestano już rozwijać przez brak nowego patha?
Offline
Moderator
lnp nie wprowadza nic konkretnego ;d wszystko masz w plikach konfiguracyjnych - jak dla mnie to content moglby byc nieco wiekszy. sa problemy z kusznikami, fragment ai odpowiedzialny za taski.. no i optymalizacja generowania swiata, ale to jest raczej niemozliwe. a z wazniejszych rzeczy to jeszcze threading na rdzenie cpu porozrzucac jakos z glowa
Offline
Peasant
Kolega typh00nz wymienił aspekty raczej techniczne, ale jakoś nie zauważyłem by ToadyOne wspominał cokolwiek o nich.
Jest natomiast wiele odpowiedzi na pytania zadane przez Pingwina.
Pingwin napisał:
Jak myślicie kiedy będzie kolejny patch?
http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=135038.0
Tarn napisał:
January should be another entertaining month of trying to wind this version up.
Jeśli dobrze umiem czytać słownik języka angielskiego, to "wind up" znaczy zakończyć :) Czyli możemy się spodziewać próby wydania nowego patcha w tym miesiącu!
Pingwin napisał:
Czego można będzie się spodziewać w nowej aktulizacji?
No cóż, tu jest bardzo dużo odpowiedzi na blogu Tarna. Tarn pisze tak trudnym angielskim, że niestety dużej części z tego nie jestem w stanie zrozumieć bez słownika :D To co wiadomo że będzie napewno to:
1. Magia
2. Inteligentne megabestie
3. Fortressy krasnoludzkie będą generowane
4. Różne usprawnienia w atakowaniu miast (nie wiem czy to dotyczy AI, czy gracza)
5. Sterowanie wojskiem poza fortressem czy coś takiego?
6. Drzewa będą miały strukturę
7. Postacie będą mogły skakać i chwytać się krawędzi
8. Zarządzanie kompanami w trybie przygodowym - usprawnienia
9. Dużo dużo innych pomniejszych lub powiększych rzeczy...
To ma swoje różne ciekawe następstwa - np 1. + 2. może doprowadzić do ciekawego rozwoju wydarzeń - przykład w poście Tarna z 01/06/2014: http://www.bay12games.com/dwarves/
Dzisiejszy/wczorajszy post także niesie dobre wieści, bo będzie można przejmować porzucone przez AI krasnoludzkie fortece.
Offline
Sporo bugów jak na razie. Facet pisze, że będzie to poprawiał.
Pozatym, na grafikę trochę się naczekamy, jeśli ma porządnie wyglądać. DF2014 z Phoebus'em:
Ostatnio edytowany przez Hasthol (2014-07-09 08:47:04)
Offline
No tak wiele osób się skarży na bugi. http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=140111.0 Ja po zatym licze z Spacefox i Ironhand.
Offline
No i mamy v0.40.02
PS. Doczekałeś się http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=137096.0
Ostatnio edytowany przez Hasthol (2014-07-11 01:06:00)
Offline